13 Temmuz 2013 Cumartesi

ÇİMEN KOLONYALARI BİR HARİKA BAYILDIM



Merhaba;Çimen Kolonyaları' ndan size bahsetmiş firmamızı tanıtmıştım

Şimdi denedim ve çok sevdim sizinle seve seve paylaşmak istedim.

Kızım 3.5 yaşında henüz ama ''Mis gibi kokmalıyım anne,güzel elbiseler 

giymeliyim herkes güzel kız desin bana'' cümlesini hiç eksik etmez 

konuşmalarında.

Ben de her anne gibi kızım için herşeyi araştırarak 

alıyor,giydiriyor,yediriyorum.

Çimen Kolonyaları da bunlardan biri.

Çocuklara özel olarak üretilmiş,mis kokusuyla çok seveceğiniz ve severek 

kullanacağınız kolonyalara ben bayıldım.

Hiçbir koruyucu madde ve petrol türevi ürün içermiyor.Gönül rahatlığıyla 

miniklerinizi mis kokulara sarabilirsiniz.

İlgisi için İlknur Hanıma sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.





Çimen Kolonyalarını satın almak için 

Çimen Kolonyalarına bir tık yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder