20 Temmuz 2013 Cumartesi

CHİNA GLAZE GÜNÜ BUGÜN :))




Bugün China Glaze denemeye karar verdim.Gelin kısaca size ondan bahsedeyim.






















-        





  China Glaze isim anlamıyla China  Cini,Porselen, Glaze ise ışıltı,parlaklık demekmiş, Yani Porselen parlaklığında tırnaklar! Harika değil mi? Ojelere oldum olası bayılırım.Üstelik China glaze ojeler çok kolay sürülüyor, fırça darbesi bırakmıyor buna bayıldım.Tek kat sürmekle istediğim rengi elde ettim. Ve uzun ömürlü kullanabilirsiniz,hemen kalkıp dökülmüyorisağlam bir tutuşa sahip. China Glaze Amerika'da çok popülermiş, Hollywood yıldızlarının bir kısmı düzenli olarak China Glaze kullanmaktaymışlar. Buna en iyi örnek son ‘ Bad Romance ‘ Klibinde 70576 Liquid Leather ojesini kullanarak klip çeken ‘Lady Gaga’ymış.

Tırnaklarımla ilgilenmeyi seviyorum, çünkü tırnaklarım beni anlatıyor.Duygularımı, hayat stilimi, zevklerimi hatta o gün nasıl hissettiğimi bile.Mesela canlı renkler hakimse tırnaklarıma bilin ki o gün çok enerjiğim, sade renkler görürseniz çok sakinim gibi :))Ve bir de China Glaze'de şunu farkettim , parlaklık ...

Ben de bir renk seçtim bugün için, daha doğrusu 3.5 yaşındaki kızım seçti , cg temptation carnation...











Böyle duruyor ama  aslında parıl parıl parlıyor, çok sevdim.Kalıcılığı sağlayan 2 önemli özelliği varmış, ilk defa duyuyorum böyle birşey. Kemdine has bilye kapağı ve içindeki kristal parçacıkları sayesinde kuruma yapmıyormuş. İyiki de almışım bu ojeyi.Artık tek adresim www.kozmetiksite.com Aradığınız tüm China Glaze ojeleri buradan temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder