24 Haziran 2014 Salı

GARNİER SAF&TEMİZ 3'Ü 1 ARADA



Merhabalar :)))

Bugün günlerden Garnier... 
Garnier 3'ü 1 Arada hayatıma gireli yaklaşık 1 ay oluyor. Ve 1 ayda hayatıma :) cildime olumlu yönde katkı sağladı. Nasıl mı?

Garnier temizleme-peeling ve maske özelliklerini birarada barındıran harika bir ürün. Onunla tanışmam TRND sayesinde oldu. İyi ki de tanışmışım. O kadar memnun kaldım ki, bu sayede 5 arkadaşım da TRND 'nin bu harika projesi sayesinde Garnier 3'ü birarada ile tanışma imkanı buldu.


 Temizleme, peeling ve maske olarak kullanılabiliyor.

Temizleme: Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko türevi ile zenginleştirilmiş formülü cildi arındırır.

Peeling: Ölü hücreleri ve gözenekleri temizler.

Maske: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.

Cildi kurutmadan ölü hücreleri temizler.
Mineral özleri içeren formülüyle cilde ışıltı kazandırır.




150 ML ambalajıyla kullanıma sunulan Garnier 3'ü 1 arada hergün kullansanız bile rahat 2 ay kullanım olanağı sağlar.

Türkiye'de 2008 yılından bu yana satılmaktadır.
Fiyat: 15,99 TL*
*Önerilen satış fiyatıdır.
Rengi beyaz ve içinde mavi tanecikler var :) Kokusu da çok güzel...

Ben peeling olarak kullanıyorum. Kullanım sonrasında cildimin yenilendiğini ve arındığını hissediyorum.

Tıkalı gözenekleri açtığını düşünüyorum, bu sayede cildi hafifletiyor.

Etkisini hissetmek için biraz kullanıp yorumlamayı tercih ettim ki, size doğru bilgiler aktarabileyim.

Gönül ferahlığıyla kullanabilirsiniz. Ben bayıldım...


Mutlu Günler...


4 yorum:

  1. canım bende çok uzun bir süre kullandım ve herkese tavsiye ederim kullanınca cildini rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Annem de kullanmaya başladı :) çok sevdi... Deneyen vazgeçemiyor zaten:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yeni kullanmaya başladım, çok haklısınız gerçekten çok etkili. Umarım siyah noktalarımı azaltır, o zaman değmeyin keyfime :)

    YanıtlaSil
  4. In case Italian Rolex reproductions are merely as well as the methods stated in longines replica sale, precisely why are generally that they more affordable? It’s in part for the reason that exceptional reputation of your Swiss fake scans precedes these people. Nevertheless while expression in the good quality along with Italian counterfeits distributes, a lot more people are generally choosing a subsequent check out these people and yes it isn’t in any respect longines replica sale that they may expand throughout acceptance. In fact, if you possibly could receive the very same good quality at the more affordable price tag, and then have you thought to go for it? Similar to Swiss reproductions, false Italian Rolex designer watches in addition deal with many types along with versions. Shoppers could select designer watches throughout bogus Rolex series for example the Daytona, Submariner, Seashore Dweller, GMT Get better at, Private yacht Get better at, Daydate, Explorer, Datejust, fake omega watches, along with Cellini. Duplicate stores the two online along with not online hold these kind of types plus much more, along with some of them present the two Swiss- along with Italian-made types. His or her good results while reproductions hinges on the belief that that they duplicate your features involving hublot replica sale Rolex designer watches consequently convincingly. That they hold a similar tattoos along with engravings, these are water- resilient, that they are made from a similar resources – and a few perhaps hold a new one-year extended warranty. Nevertheless, while rado replica watches previous, price tag will be the major differentiator.

    YanıtlaSil