23 Aralık 2013 Pazartesi

YENİ YIL YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR ...



YENİ YIL YENİ BİR BAŞLANGIÇTIR ...



   Yılbaşını ve yılın son ayı Aralık ayını küçüklüğümden beri sevmişimdir. Yılbaşına daha on gün önceden yapılan planlar, annemin heyecanı bize de heyecan katardı. Hala çocukluğumdaki heyecanı yaşıyorum desem yalan olmaz. Belki de eskilerden kalan bir alışkanlık bu. Evimizde yılbaşı hep kutlanırdı. O zamanlar böyle ışıltılı alışveriş merkezleri, ağaç süsleme gibi farklılıklar yoktu ama yine de biz çok eğlenirdik. Haa öyle hindi falan da pişmezdi bizim evimizde. Ama annemin her yılbaşı özenle hazırladığı fırında tavuğu ve arnavut ciğeri masamızda yerini alırdı. 

Biz yılbaşını aile dostlarımızla geçirirdik genelde. Yaklaşık beş yada altı aile bir evde toplanır yeni yılı heyecanla beklerdik. Çocuktum, ailelerin heyecanı ve biz çocukların biraraya gelişi çok hoşuma giderdi. Herşeyin en özeli bu günde, gün yüzüne çıkardı. Özel tabaklar, bardaklar, kaşıklar ve örtüler...Her yiyecekten alınmaya çalışılırdı. Çeşit çeşit meyveler, çerezler, ve tabiki el birliği ile hazırlanmış  harika yemekler. Televizyonda çıkacak dansözleri beklerdik gece boyunca, şimdiki gibi olmazdı kanallar, çok daha eğlenceli olurdu. Yılbaşı kartları yazardık sevdiklerimize, karlar altında renkli renkli...



Şimdi de yılbaşını dışarda geçirmek yerine sevdiklerimle evde geçirmeyi düşünüyorum. Şimdiden neler hazırlasak acaba diye düşünmeye başladım bile. Yılbaşı benim için çok önemli. Bir yılın sonu, diğer bir yılın başlangıcı. Yeni yıl yeni umutlar demek... Yılın ilk günü mutlu olursam yılım harika geçecekmiş gibi gelir bana hep. En azından ben buna inanıyorum. Ve elimden geldiğince dolu dolu, neşeli geçirmeyi diliyorum. Sevdiklerime küçükte olsa hediyeler almak beni oldum olası çok mutlu ediyor.

Siz de yeni yıla sayılı günler kala, geride bıraktığınız yılda acı tatlı anılarınızı gözden geçirip, yeni yıla daha bir canlı girin. Saat 00.00 ı bulduğunda, sımsıkı sarılın sevdiklerinize, sevginizi hissettirin ve yeni yılın sizin için mutluluk olduğunu, sevdiklerinizle birarada olabildiğiniz için şanslı olduğunuzu bir kez daha hissedin.

Yeni yılınız kutlu olsun...


ÖZLEM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder