31 Mayıs 2013 Cuma

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ TARİFİ


BUGÜN DE SIRA EN SEVDİKLERİMDEN BİRİ OLAN TAVUK GÖĞSÜ TARİFİME GELDİ
BAYILIRIM DİYENLER ÇOĞUNLUKTADIR EMİNİM.


YALANCI TAVUK GÖĞSÜ TARİFİ





Tavuk göğsü malzemeleri




Margarini tencereye koyup eritmeye başlıyorum. Margarin eridikten sonra un katıyorum ve bir müddet karıştırarak kavuruyorum. Şekeri ekliyorum ve karıştırmaya devam ediyorum. Sütü yavaş yavaş ekliyorum, sakızı içine atıyorum ve hala karıştırmaya devam ediyorum. Hiç boş bırakmaya gelmez hep karıştırmak lazım… Tavuk göğsü kaynamaya ve koyulaşmaya başlayınca vanilyayı katıyorum ve bir müddet sonra tencereyi ocaktan alıyorum. Yarım saat kadar tavuk göğsümüzü soğuması için kendisiyle baş başa bırakıyorum ve sonra görünümü güzelleşene kadar mikserle çırpıyorum. Sonra tepsi şeklinde bir kaba alıyorum, dolapta yeteri kadar soğuduktan sonra dilimleyerek servis yapıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder